Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΥΠΝΙΕΣ: Τί διάολο.....

Είναι ώρες ώρες που τρώγομαι με τα ρούχα μου. Μ'ενοχλεί το κάθε τί, μικρό ή μεγάλο, απλό ή σύνθετο. Μ'ενοχλεί η φασαρία κι η βαβούρα και αναζητώ την ηρεμία στην μουσική. Αλλες φορές πάλι δεν μπορώ την ησυχία και θέλω νταούλια, ζουρνάδες, κλαρίνα και beat. Είναι μέρες που μ'ενοχλούν τα πάντα πάνω μου, και μέρες που θαυμάζω την ομορφιά και την εξυπνάδα μου, πανάθεμά με. Υπάρχουν περίοδοι που θέλω να κάνω χίλια πράγματα, αλλά κι άλλες που δεν θέλω να κάνω τίποτα, μα τίποτα απολύτως. Πολλές φορές είμαι χάλια χωρίς λόγο ή καλά χωρίς λόγο. Τις περισσότερες φορές είμαι βολικός και προσαρμόζομαι εύκολα, υπάρχουν όμως και φορές που γίνομαι πραγματικά παράξενος και δύστροπος.


Υ.Γ.
Τελικά είμαι αυτό που λένε... κελεπούρι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: