Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Ανοίγω φτερά....

"Ζευγάρι", Αχιλλέας Μπουσμπούρογλου
...και σε άλλους τομείς. Η ζωγραφική ήταν πάντα μια αγαπημένη μου ενασχόληση και πιστεύω πως τώρα που ωρίμασα, έφτασε πια η ώρα να ασχοληθώ πιο ουσιαστικά μαζί της, παράλληλα με τις άλλες μου δραστηριότητες. Σας παραθέτω ένα μικρό δείγμα από τις πρώτες μου -πολύ πετυχημένες- προσπάθειες.....

Στον πίνακα αυτό, που αποτελεί μια κραυγή αγωνίας για τις ανθρώπινες σχέσεις στην σύγχρονη εποχή που ζούμε, διακρίνονται ξεκάθαρα οι διαχωριστικές γραμμές και οι αποστάσεις ανάμεσα στον σύγχρονο άντρα και την σύγχρονη γυναίκα. Προσέξτε πόσο έντεχνα ξεσκεπάζεται η κάθε λεπτομέρεια της τραγικής αυτής στιγμής. Τόσο κοντά μεταξύ τους, αλλά ταυτόχρονα και τόσο μακρυά!

Το απλοϊκό και μονόχρωμο σχεδόν φόντο πίσω από τις τραγικές μορφές, έρχεται πολύ εύστοχα σε αντίθεση με τα χαρούμενα αλλά παράλληλα σφιγμένα πρόσωπα των πρωταγωνιστών του σύγχρονου δράματος.

Υπάρχουν επίσης, αλλά ασαφείς, οι λεπτομέρεις ενός ουρανού χωρίς ζωή, χωρίς παλμό, χωρίς αισιοδοξία, που αναδεικνύει τον συγκρατημένο καθωσπρεπισμό και τα ταμπού μιας δήθεν απελευθερωμένης κοινωνίας, δίνοντας έτσι ένα ηχηρό χαστούκι στα μη και στα πρέπει.

Διατηρώντας την πηγαία μου δημιουργικότητα, θέλω να συνεχίσω να αποτυπώνω στα έργα μου την αγάπη για το καθημερινό, το κοινότοπο, το ευτελές, με λίγα λόγια, την αγάπη για ζωή!

Υ.Γ.
Επειδή χιλιάδες μυνήματα έχουν μπλοκάρει στην κυριολεξία το ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο, θέλω να αναφέρω ότι ο συγκεκριμένος πίνακας δεν είναι προς πώληση. Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: