Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

ΑΥΠΝΙΕΣ: Αγαπημένο μου ημερολόγιο....

17 ημέρες πρίν την πανσέληνο του Αυγούστου κι έχει ήδη αρχίσει να μ'επηρεάζει! Κι όχι μόνο εμένα, αλλά τα πάντα γύρω μου. Πριν προλάβω να ολοκληρώσω το  άρθρο αυτό, έπεσε η ασφάλεια λόγω αστοχείας υλικού του τροφοδοτικού από το Laptop μετά από mini έκρηξη στον κινέζικο μετασχηματιστή και σκοτείνιασαν τα πάντα.....

"Είδα τον χάρο με τα μάτια μου κύριε Χατζηνικολάου!
Ασχολούμαι 35 χρόνια με τους υπολογιστές, πρώτη φορά στην ζωή μου βλέπω τέτοιο πράγμα!!!!"

Τα τσίπουρα είχαν ήδη αρχίσει να πιάνουν τόπο, χωρίς όμως να βοηθούν τον χρόνο να κυλήσει γρηγορότερα.
Ανυπομονώ.....( κάπου το έχω ξαναγράψει αυτό.... μόνο του....)
Ανυπομονώ, κι αυτό είναι γεγονός, αλλά δεν ξέρω γιατί πια. Είναι μπερδεμένα λίγο τα πράγματα, όσο και ξεκάθαρα. Τα λογοπαίγνια με το γαλλικό σκουμπρί έχουν στερέψει κι αυτό είναι γεγονός.
Θέλω τα πράγματα να μπορούν να είναι πιο απλά, όπως στα μαθηματικά. Ενα κι ένα κάνουν δύο....
Τα μαθηματικά πάντα με γοήτευαν ίσως λόγω της απλότητας και  της απολυτότητάς τους.
Αξιώματα, συναρτήσεις, ολοκληρώματα.... ξεκάθαρα πράγματα.

Η πραγματικότητα είναι, όντως, μια ψευδαίσθηση η οποία οφείλεται στην έλλειψη αλκοόλ...

Αφιερωμένο, κι ας μην βρέχονται τα πόδια μου απο την βροχή.....

ΑΠΟΨΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΩ

Στίχοι: Σοφία Αργυροπούλου
Μουσική: Αντώνης Βαρδής
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου


Απόψε θέλω να πιω
τίποτα μετά να μη θυμάμαι
μέσα στον καπνό να παγιδευτώ
συνέπειες να μη φοβάμαι

Απόψε θέλω να πιω
θέλω να ξεφύγω από τα όριά μου.
Μέσα στον καπνό να εξομολογηθώ.
Για τα χαμένα όνειρά μου.

Θα ανάβω με τσιγάρα
θα σβήνω με ποτά...
τώρα που πήρα τη λαχτάρα
στάχτη να γίνουν όλα πια.

Απόψε θέλω να πιω...
Όλους κι όλα να τα διαγράψω.
Μέσα στον καπνό να εξαφανιστώ
πίσω να μην ξανακοιτάξω



Υ.Γ.
Το άρθρο δεν ήταν προς δημοσίευση, αλλά μετά από απαίτηση πολλών θαυμαστών.....θα το ρισκάρω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: