Τρίτη 17 Μαρτίου 2009

Απαπα, παπά !



Περιμένοντας να δω μια από την αγαπημένες μου καθημερινές εκπομπές, αφού έτυχε να είμαι σπίτι εκείνη την ώρα, παρακολούθησα για λίγο μια εκπομπή που "αξίζει να την δεις" κατά τον τίτλο της, με θέμα ένα ηγούμενο, λέει, ο οποίος ασελγούσε επί πολλά έτη πάνω σε ανήλικους που ήθελαν να γίνουν κι αυτοί μοναχοί. Ο τίτλος στο κάτω μέρος της οθόνης έλεγε: "Στην φυλακή ο ηγούμενος που ασελγούσε πάνω σε ανήλικους. Σοκαρισμένη η κοινή γνώμη."

Σοκαρισμένη κοινή γνώμη... σοκαρίστηκα κι εγώ μαζί της. Μα καλά, τί ήταν αυτό που διάβασα μόλις τώρα, σκέφτηκα, εμφανώς σοκαρισμένος. Επεσα από τα σύννεφα!! Μα καλά, γίνονται αυτά τα πράγματα;;;
Εμαι 25 ετών και 9 ετών (34 ετών στο σύνολο) και πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Ποτέ άλλοτε δεν άκουσα από γνωστούς ή φίλους ή από δημοσιογράφους ή και γω δεν ξέρω από πού αλλού τέτοια πράγματα. Ηταν τελείως ανύκουστα για μένα! Ηγούμενος ασελγούσε πάνω σε παιδιά;;; Ημαρτον θεέ, τους!

Δεν μπορώ να πώ ότι είμαι αδύνατος, αλλά ακόμη κι ο πιο αδύνατος άνθρωπος, είναι αδύνατον να καταφέρει να κρυφτεί πίσω από ένα δάχτυλο. Είναι σαν να λέει κανείς, ότι οι πολιτικοί δεν λένε ψέματα (ή άντε την μισή αλήθεια) ή ότι οι εφοριακοί δεν τα παίρνουν ή ότι δεν υπάρχουν βρώμικοι μπάτσοι ή ότι στα δημόσια έργα δεν κλέβει κανείς ούτε ευρώ και η λίστα δεν τελειώνει ποτέ. Ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι αυτοί κρυφό παπάρι.

Θα μπορούσα να γράφω για μέρες για το απεχθές -με την καλή έννοια- κύκλωμα της θρησκείας γενικότερα, αλλά δεν θα το κάνω, αφενός γιατί έχω καλύτερα πράγματα να ασχοληθώ, αφετέρου γιατί στην πραγματικότητα ζηλεύω που δεν μπορώ κι εγώ να ανοίξω ένα μοναστήρι ή μια εκκλησία σε κεντρικό σημείο και να χεστώ στο τάληρο.....με την καλή έννοια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: